Реклами
RSS

RAGE Tool Kit-а излезе!

09 февр.

id Software най-накрая публикуваха в Steam тъй наречения „RAGE Tool Kit“ – инструментите използвани за направата на RAGE и The Scorchers. Tool kit-а (който първоначално май трябваше да излезе със самата игра), е RAGE-овския еквивалент на Skyrim Creation Kit-а и ще позволи на модърите да си правят… каквото искат с играта.

RAGE-Tool-Kit-Splash

Ако притежавате PC версията на RAGE, трябва да може да намерите въпросното нещо в Steam Library -> Tools -> RAGE Tool Kit

RAGE-Tool-Kit-Steam

Само вземете под внимание факта, че:
RAGE Tool Kit определено не е за всеки.

Нещото е доста голямо (първоначалната инсталация отнема над 35 GB);

Ако решите да правите нещо по масивно определено ще имате нужда от търпение. 🙂

Аз обаче искрено се надявам, че все пак пускането на тези тулове ще доведе до появата на някакво интересно съдържание за играта, защото наистина харесвам RAGE и смятам, че въпреки всичките си проблеми, заглавието има много потенциал.

BTW за сега не виждам да е обявен Steam Workshop за играта, но подозирам, че ако нещата в мод комюнитито тръгнат добре, е само въпрос на време и това да се появи.

Та, ако RAGE Tool Kit-а Ви вълнува, може да погледнете тези документи:
Welcome to the RAGE Tool Kit;
RAGE Tool Kit FAQ and EULA.
Докато чакате 35-те гигабайта да се смъкнат. 😉

Реклами
 
1 коментар

Публикувано от на 9 февруари, 2013 в Games, RAGE

 

Етикети: , , , , , ,

Един отговор на “RAGE Tool Kit-а излезе!

  1. Murmur

    10 февруари, 2013 at 11:24

    По добре късно от колкото никога. Тая година и нещо все се питам каква е причината да е толко късно. Те направиха така, че тая близо до съвършенството игра ( но все пак не съвършена ) да изгуби интереса. Те създадоха модването, а сега година и нещо няма един мод за RAGE, wtf ? Какво да я държи през това време, и 3 пъти да я превъртиш като мен, то тея 20тина часа геймплей са малко за днешните стандарти. Както и тук се казва играта има меко казано огромен потенциал, който трябва да се доразвие. Като пример ще дам многото врати които не се отварят, но които са замислени да работят. Освен това провала или нещото което може да се определи като лошо в играта е RPG елементите, просто явно си личи, че ид нямат хора с такъв опит. Като пример мога да кажа, многото предмети които нямат никакъв смисъл като книги, храна, бира, вино и тн. Направете да има смисъл. Влизането в каналите, смисъл някъв ? Направете да има смисъл. Луутването, смисъл ? Нищо ценно няма. Босс битките, смисъл ? Вместо да се направат зони с босове които да имат ценен луут, да имат респаун тайм, да не са ghost зони като се върнеш. Крафтинга е зле. Невероятните дизайнери които имат, вижте героя как изглежда (ако може да го видите като пуснете RC bomb car примерно става) Защо да няма 3D char в менюто, да има различни armors и да се наслади човек на новото което намери…. даже бих добавил third person view, не няма как да стане RPG игра, това си е чист шуутър, просто тея неща ще са наслада за окото, да може видиш как се променя героя. Бих махнал тъпия regen, като това ще придаде смисъл на храната, бирата, виното и тн. И бих сложил класически health bar, заедно с иконка на героя подобно на Doom. Нещо което е като взаимствано от mmo,rpg игрите и е направено добре, но пак не баш как трябва е примерно boss битката в Blue Line Station, където има бос и рояци мутанти идват до като се биеш с него. Това е супер динамично, но трябва още да се вземат такива идеи

    Харесвам

     

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

В момента коментирате, използвайки вашия профил WordPress.com. Излизане /  Промяна )

Google photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Google. Излизане /  Промяна )

Twitter picture

В момента коментирате, използвайки вашия профил Twitter. Излизане /  Промяна )

Facebook photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Facebook. Излизане /  Промяна )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

 
%d блогъра харесват това: