RSS
Видео

10 минути геймплей от Remember Me

07 февр.

VG24/7 публикуваха около 10 минути геймплей от Remember Me!

Remember Me

Първото видео се фокусира върху Париж (действието на играта се развива там) като единственото което ме притеснява е постоянното повтаряне на „You never get lost“ което както съм казвал и друг път ме навежда към това да очаквам много праволинеен геймплей.

Второто видео показва „Remixing Memory“ механиката, и бойната система:

Remember Me се очаква през май 2013.

 
4 коментара

Публикувано от на 7 февруари, 2013 в Games, Remember Me

 

Етикети: , , ,

4 отговора на “10 минути геймплей от Remember Me

  1. xpucm0ca

    7 февруари, 2013 at 13:52

    Нещо не ме нарадва как насича коментара. Това поне за мен означава, че са клъцнали това-онова, най-вероятно защото не е звучало много добре 🙂

    Харесвам

     
    • Strangera

      7 февруари, 2013 at 13:54

      Имай предвид, че тоя дето говори не е от фирмата дето прави играта (поне аз
      останах с такова впечатление) а някъв друг елемент.

      Харесвам

       
  2. pavelcheto

    7 февруари, 2013 at 13:55

    PoP anyone? (Princess of Paris) 😀

    Харесвам

     
  3. grigortodorov

    7 февруари, 2013 at 16:18

    Стрелкички wtf?? Няма проблем, че играта не е openworld, предпочитам добре направен праволинеен adventure от зле скалъпен open world (tomb raider maybe), но стрелкички е прекалена гавра с геймърите…

    Харесвам

     

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

В момента коментирате, използвайки вашия профил WordPress.com. Излизане /  Промяна )

Google photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Google. Излизане /  Промяна )

Twitter picture

В момента коментирате, използвайки вашия профил Twitter. Излизане /  Промяна )

Facebook photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Facebook. Излизане /  Промяна )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

 
%d блогъра харесват това: