RSS

Мисли и разсъждения за Star Wars: The Force Awakens

03 ян.

Ок, мисля че мина достатъчно време от премиерата на Междузвездни войни: Силата се пробужда така че ми се иска да си поговорим в малко повече детайли за случилото се във филма. Ако още не сте гледали въпросния (вдф бе хора?!), Ви съветвам да погледнете спойлери free ревюто ми тук, и да не продължавате надолу.

Следващите редове съдържат „всички“ спойлери за Star Wars: The Force Awakens! 🙂

Star-Wars-The-Force-Awakens-poster

Между другото това не е съвсем ревю, а по скоро разсъждения по различни моменти и елементи от филма. Да си знаете.

Както казах в първоначалното ревю – Star Wars: The Force Awakens ми хареса страшно много. Това което не знаете, е че след второто гледане, ми хареса още повече. 😀 Когато отидох да гледам филма за пръв път имах очаквания и предположения кой какъв е. Имах нужда да получа отговори на въпроси, имах „багаж“ който нося със себе си. При второто гледане можех да се отърся от всичко това и просто да гледам детайлите във филма, а детайли има много. 🙂

Но да започнем със историята – да, в голяма част сюжета на The Force Awakens се покрива с този на Star Wars Episode IV: A New Hope. И повярвайте ми, приликите и съвпаденията с лицата от първия филм са повече от умишлени. Все пак целия филм е един повече от добре режисиран „театър“. От една страна Силата се пробужда е продължение, от друга обаче това е и своеобразен римейк и рестарт на поредицата. Не случайно се говори за „ново поколение“ Star Wars, и не случайно новите действащи лица са толкова млади актьори. Все пак нямаше как да видим просто едно „продължение“. На всичкото отгоре имаме и щетите нанесени от епизод 1, 2 и 3 които трябваше по някакъв начин да бъдат поправени. Добави към това и титаничните очаквания на феновете и става страшно. Решението на Джей Джей Ейбрамс и компания е повече от гениално – раздели филма на равни части ново и старо, така че хем Star Wars-кото да е супер осезаемо за старите фенове, хем филма да предложи достатъчно нови неща за да се чувства нов, свеж, интересен… и разбира се да може да заплени нови фенове. След второто гледане се замислих колко умело и прецизно са разположени носталгичните моменти в новата лента – горе долу през 15-20 минути в новия филм се появява нещо което да Ви хване за „носталгията“. Готиното в случая беше, че на премиерата на филма, на всеки такъв момент публиката избухваше в бесни аплодисменти. А през всичкото останало време от екрана ни заливаше нов прочит на това което толкова много обичаме в Star Wars вселената.

Лично за мен, единствената драма с историята на Силата се пробужда е, че твърде голяма част от действието се задвижваше от твърде рандом събития. Смисъл – Фалкона си седи зарязан насред нищото, Rey се качва и го подкарва… Хан Соло ги прихваща веднага… и в цялата Star Wars вселена ВСИЧКИ са горе долу на едно и също място… през цялото време. Да не говорим, че след кацането на супер мега хипер гига планетарната унищожителна станция която е ЦЯЛА ПЛАНЕТА… всички някак си пак се озоваха на едно и също място. Като изключим това… аз реално нямам други драми със историята. 😀

Сега, да си поговорим за различните участници.

Джей Джей Ейбрамс – сценарист, режисьор и чистокръвен нърд. Винаги съм харесвал JJ и не се срамувам от това. 😀 Все пак каквото и да си говорим, Ейбрамс е доста добър в това да създава увлекателни истории. Въпросните не винаги му се получават добре в дългосрочен план, но старта винаги е силен. Да вземем за пример новите Star Trek-ове – първия от новите филми (този от 2009-та) беше страхотен. Най-малкото защото Стар Трек отново стана… гледаем, което не беше лесна задача. Тогава JJ даде адекватен рестарт на поредицата и вдигна франчайза отново на крака. Втория филм (Star Trek Into Darkness) беше доста далеч от това, и спокойно може да се нарече „провал“ но това е друга тема. Тук говорим за „пилотни епизоди“ и рестарти на поредици. В този ред на мисли – Lost и Alias. Знаете ли какво е общото между двата сериала? JJ е човека зад пилотните епизоди на въпросните. И да, знам че след това нещата стават мега боза (btw не съм гледал Alias, но съм чувал че пилотния епизод е доста добър) но това няма значение, защото JJ няма много общо със сериалите отвъд пилотните епизоди. А поне за LOST нещото което ме спечели за този иначе доста тъп сериал (по мое мнение) е именно страхотния пилотен епизод, дело именно на Ейбрамс. Това което се опитвам да кажа, е че JJ е гении в това да хване вниманието на публиката. А в крайна сметка, епизод 7 е точно това – началото на един грандиозен филмов „сериал“, защото за никой не е тайна, че в бъдеще ни очакват още МНОГО Star Wars неща. Точно за това съм изключително доволен, че навремето Disney успяха да го привлекат на борда за епизод 7. Сега остава да видим какво ще направят останалите със следващите епизоди, с който JJ няма много общо (което е по скоро добра новина). В заключение – Евалата Джей, евалата Ейбрамс. Добра работа, сега ходи да правиш HalfLife филм с Valve! 🙂 Иначе за мен, епизод 7 е всичко което трябваше да бъде и нърда в мен ти благодари особено много за отлично свършената работа.

Сега… за персонажите във филма:

Rey (Daisy Ridley) – Аз го казах и в краткото ревю, но няма да пропусна да се повторя. 🙂 И трите нови основни действащи лица (Rey, Fin и Kylo) са страхотни.

The 3 main new Star Wars guys

А Daisy Ridley е страхотно попадение, не само като актриса но и като персонаж – интелигентен, ловък, отличен пилот и механик и най-вече доста „Force-sensitive“ като само мога да си фантазирам, колко powerfull ще стане мацката в епизод 8. Особено след като си направи double-bladed светлинен меч (няма официално потвърждение, че това ще е така, ама… логично е) и се научи да владее силата. Все пак, без никакво обучение, Rey успя да „разплаче“ Kylo Ren, така че представете си какво ще стане след като Люк Скайуокър я обучи.

Rey Front

За мен Rey продължава да бъде и най-голямата загадка във филма – кой са бащата и майка и, защо са я оставили на Jakku и прочие въпроси. Аз лично, първоначално бях почти сигурен, че въпросната е дъщеря на Лея и Соло a.k.a. сестра на Бен (Kylo Ren) но филма бързо обори теорията ми. Съответно в момента най-правдоподобната теория е, че е щерка на Люк (особено предвид факта колко добре и „лепна“ меча му). Каквото и да се окаже, ясно е, че Люк знае отговора (едва ли се разплака щото си видя меча) така че само ще трябва да почакаме няколко години преди да разберем… 😀 Разбира се остава и въпроса за евентуалната майка…

Другия готин момент е, че Daisy Ridley и John Boyega a.k.a. Finn си партнират страшно добре на екрана, или казано с други думи между Rey и Finn има „химия“.

Star Wars The Force Awakens (3)

Finn (John Boyega) – e много як. Пича си е Light side почти отвсякъде (пън интендет) и определено ми е интересно да видя в каква посока ще бъде развит персонажа му. Освен това си признавам, че преди това никога не се бях замислял по темата, но FN-2187 определено дава „човешки“ облик на стормтрупърите. Както споменах по горе, сцените му с Rey са доста яки, но пича си пасва отлично с горе долу всички с който си говори. Сцените му с Poe Dameron са страхотни, а разговорите му с BB-8 са едно от най-забавните неща в епизод 7. Въобще където и да се появи, Finn внася „comic relief“ в иначе доста сериозния тон на филма. BTW както предполагам знаете в интернедите тече доста сериозна дискусия за това дали Finn владее силата или и не. Лично за мен, единствената реална индикация, за това, че Finn може би владее силата е момента когато „планетата на смъртта“ изстрелва лазерите към Републиката. Там има един момент, в който нашия човек поглежда към небето и вижда „лазерите“, докато това се случва чуваме викове. Аз спекулирам, че благодарение на силата, тук Finn реално чува плача на хората който ще станат жертва на тези лазери след броени секунди… но това са чисти спекулации. На следващото гледане на филма, със сигурност планирам да обърна по детайлно внимание на точно този момент, но на първо четене, мен определено звука ми прозвуча като вик, който Finn чува. Предполагам и за това ще трябва да изчакаме няколко години, но за сега най-заплетената ми теория е, че Finn е пра-пра (или там колкото пра-та трябват) внук на Mace Windu. 😀 😀 Но да, интересно ми е да видя как планират да използват персонажа по натам. BTW ако искате да научите повече за Finn, ще трябва да прочетете Star Wars Before the Awakening което и аз планирам да направя в близкото бъдеще. 🙂

Finn

Kylo Ren (Adam Driver) – много ми хареса как Eйбрамс и компания са изградили Кайло Рен. Въпросния супер много иска да бъде Дарт Вейдър, но е доста неуверен в себе си. Освен това на няколко пъти виждаме, че въобще не може да контролира гнева си (на сцената с двамата стормтрупъри съм се смял със сълзи). Най-якото обаче е, че по всички личи, че историята на героя му ще се развие по абсолютно противоположния начин от тази на Вейдър. Все пак Вейдър започва като лош, и приключва като добър, докато тук нещата вървят точно на обратното. Да, Рен е при лошите, но до един момент зрителя си мисли, че има шанс персонажа му да бъде привлечен обратно към светлата страна. В крайна сметка обаче, след събитията със Хан става ясно, че от тук нататък Кайло ще става от лош към много по лош. BTW въпреки, че в първия епизод, виждаме, че Кайло е далеч от перфектен, той все пак е доста добър Force юзър. Пък и откриващата сцена, в която спира проджектайла от оръжието на Poe е глориъс. Сега си представете какво ще стане след като Snoke завърши обучението му. Мхм, в епизод 8 Kylo Ren ЩЕ БЪДЕ ЗЛОВЕЩ. И ще ги убива много, преди разбира се да бъде победен в епизод 9. 😉

Другото което ми хареса е, че Eйбрамс и компания не са се опитвали да правят мистерия там където тя не е необходима, и още при първия удобен случай ни разкриват кой е бащата на Рен, вместо да създават излишни илюзии и въпроси.

Kylo-ren

Han Solo (Harrison Ford) – признавам си че въобще не очаквах това да се случи. Смисъл да, Соло играе точно ролята на Obi-Wan Kenobi в оригиналния Star Wars, и вътрешно знаех, че нещо лошо ще се случи, но не очаквах че JJ и компания имат смелостта да направят това което направиха. Иначе Харисън Форд е глориъс във филма и определено радва много, а края му беше… достоен и необходим.

Solo

Генерал Hux (Domhnall Gleeson) a.k.a. шефчето на планетарната звезда на смъртта e второстепенния персонаж за който споменах в ревюто си и който частично не ми допадна. Предполагам, че причината да изберат толкова млад актьор за ролята е за да могат да създадат някакво усещане за съревнование между него и Kylo (Adam и Domhnall са на еднаква възраст в реалния живот) което щеше да изглежда малко странно, ако Hux беше по възрастен. И все пак някак си си представяш че шефа на една такава смъртоносна инсталация ще е някой по възрастен и с повече опит. Поставяйки нещата в перспектива обаче, подозирам че щеше да е по странно ако актьора беше възрастен… 😀 И въпреки това, ми все си мисля, че „Хитлериската реч“ щеше да изглежда по добре ако беше дело на по възрастен герой. Не, че Gleeson не се справя добре – даже напротив, пича е супер, просто аз лично си го представях по възрастен което е проблема ми с този персонаж.

Hux

Maz Kanata (Lupita Nyong’o) a.k.a. Йод-о подобното същество при което компанията отива за да търси помощ. Това е втория второстепенен персонаж който не ми допадна, и причината за това е чисто визуална. Просто при положение, че костюмите във филма са почти перфектни и всичко изглежда доста добре, появата на един изцяло CGI персонаж ми беше странна. И при двете гледания Kanata просто „ме вади от филма“ защото ми изглежда твърде различно и дори бих казал изкуствено и не реалистично на фона на останалите персонажи. Иначе като образ нямам забележки, просто чисто визуално ме дразни.

Maz Kanata

Supreme Leader Snoke (Andy Serkis) – когато Snoke за пръв път се появи на екрана бях ужасен. Смисъл, ВДФ НАИСТИНА ЛИ СА ГО НАПРАВИЛИ ГИГАНТ?! В последствие искрено си отдъхнах когато разбрах, че това е просто холограма. Иначе за самия персонаж мисля, че е рано да си говорим. Ще видим след епизод 8. 🙂

Not Snoke

Captain Phasma (Gwendoline Christie) – признавам си, че очаквах да видим малко повече от персонажа на Gwendoline Christie, но е факт, че просто нямаше къде това да се случи без това излишно да натежи на филма. Надеждата ми е само, че Phasma е жива и в епизод 8 ще има повече време за нея. 🙂

Captain-phasma-gwendoline-christie

Люк Скайуокър (Mark Hamill) – няма как да не споделя, че появата на Скайуокър беше глориъс, и че Hamill изглеждаше чудесно. 🙂

luke-skywalker

Пък и този поглед човек. Въобще финалния кадър, който обещава още много, много, МНОГО Star Wars приключения. Евалата.

И май това са нещата който исках да обсъдя/споделя за Star Wars: The Force Awakens. Чувствайте се свободни да коментирате, обсъждате и спойлвате в коментарите по долу. Аз ако на някой не му е ясно 😀 много харесах филма, и планирам трето гледане в идните дни. 😀

 
22 коментара

Публикувано от на 3 януари, 2016 в Ревю, Филми, Star Wars

 

Етикети: , , , , , , ,

22 отговора на “Мисли и разсъждения за Star Wars: The Force Awakens

  1. Joro

    3 януари, 2016 at 18:22

    Аз пък все си мисля, че Kylo ще става добър. Не съм и предполагал, че ще се кънвъртне още в първия епизод, но причината да мисля, че ще го направи във втория е чисто визията на Адам. 99% от хората, които познавам и гледаха филма се изсмиват на момента, в който чичо злодей сваля маската си. И донякъде са прави. Изобщо не всява респект, още повече, че очевидно е ментално нестабилен. За това смятам, че миловидното изражение на акьора е избрано с цел. Ще видим де 🙂

    А Хан Соло си беше за трепане. Вероятно и в следващия Indiana Jones ще го гризне някоя змия, така че да отстъпи на Крис Прат (настоящите слухове) или Шия Лебьов (стари слухове). Дали трябваше да умре по този начин не мога да преценя и вероятно ще размишлявам над това като изгледам филма още веднъж (засега само 1 път, срам). И аз като теб на първото гледане имах „багаж“.

    Харесвам

     
    • Strangera

      3 януари, 2016 at 19:17

      Да, съгласен съм че доста хора реагират на „разкриването му“ със смях, но не мисля че това е индикация, че ще става добър. 🙂 Просто в момента героя умишлено е направен да изглежда като „нестабилен тинейджър“ търсещ пътя си, но за мен посоката от тук нататък е ясна и само една – The dark side. Много dark side. Все си мисля, че идеята е била тук да ни представят един „оформящ се злодей“, който ще добие доста по ясни очертания в следващия епизод. А и в крайна сметка направи крачката със Соло, а това е момент от който не мисля че има връщане…

      Ениуей, гледай го пак, пък ще видим какво ще става в епизод 8. 😛

      Харесвам

       
  2. bat_Bedo

    3 януари, 2016 at 19:30

    Сега аз, като един по-дРът фен (78 пъти под ред премиерата на еп 4 трябва все още да знача нещо), Тази серия е един голям боклук. Аз вече съм я гледал. Когато едно време влизахме в киното за да гледаме войните беше защото ще видим нещо ново и невиждано. Е честито Дисни.
    Сега за сценария. Кога е било бунтовниците да не знаят за строеж на супероръжие??? На какво правно основание Ордена управлява армиите на империята?
    Героите: Кайло?? Какво е това нерудазумение?? Всички слухове че инстинският му баща не е Соло а професор Снейк от Хари Потър са абсолютна инсинуация. Биологичният му баща очевисно е Джар Джар Бинкс. То друг подобен смешник няма в сагата.
    Рей??? Сигурно един от малкото свежи персонажи. Обаче как се научи да борави със силата за 24 секунди>> Едно време на Люк му трябваха месеци а го учиха Оби и Йода. За Анакин да не говорим че цял живот учи и пак не показа подобен потенциал.

    И още много имам да кажа ама няма щото вече не ми се пише.

    Харесвам

     
    • konvict5

      4 януари, 2016 at 2:55

      Да, отностно за Рей и силата, тва беше момента, който ми беше най-лейм – СПОЙЛЕРРРР! Кръстосаха мечовете Рен каза „бла бла силата бла“ и Рей изведнъж „ааа силата ли бе брат, верно бе, стой така, докато се концентрирам и изведнъж стана джедай, и после ше ти е*а майката. к? к.“

      Харесвам

       
  3. Strangera

    4 януари, 2016 at 10:44

    Пичове, звучите като ревюто на The Onion:

    Като предвид факта, как bat_Bedo влезе в дискусията, подозирам, че той и говорителя може да са един и същ човек. 😀

    Сериозно ли очаквате в първия филм да видим двучасово момент в който да наблюдаваме как Рей се учи да владее силата. И сериозно ли бихте искали да гледате подобно нещо. „Ама той Люк толкова се учи…“ соу уот? Момичето е надарено, get over it. 😀 Освен това, реално погледнато Рей още е далеч от това да владее силата. На практика до този момент сме я видели да прави mind trick върх Джеймс Бонд… и да спуква от бой нестабилен тинейджър, който преди това е бил прострелян с мада факинг бластероарбалет. 😀 Да, концентрира се и го нарита, ама т’ва не значи, че вече е мега джедай… просто мацката така или иначе си се справяше доста добре преди това, макар и с пръчка. Нейното обучение (както и това на Кайло) ще се провежда в епизод 8, само се надявам да не ни отнемат твърде много екранно време с него. 😀

    В тоя филм нямаше място за протяжни обяснения и няжда да се учим кой от къде и как владее силата. Някой беше написал, че сценария бил претупан. Аз не мисля, че е претупан – просто е сбит, иначе щеше да се загуби динамиката. Не, че някой неща не можеха да са по добре и не че няма недостатъци… ама откровено ли ми обяснявате, че развитието на силите на Рей са такава драма?

    Нищо де, щом не Ви харесва няма да Ви се сърдя. 😀 Ваше право си е. 😀 😀

    Харесвам

     
    • Joro

      4 януари, 2016 at 12:35

      Както си писал и ти – вероятно е Рей да е дъщеря на Люк, така че най-вероятно след като поовладее силата ще е Люк на квадрат. Това би обяснило всички wtf моменти 🙂

      Харесвам

       
      • bat_Bedo

        4 януари, 2016 at 13:09

        Явно не съм само аз възмутен. И не, не съм там който….. А колкото да девойхата. Е има си приоми в киното, които да покажат че е минал определен период от време. Например: „шест месеца по-късно“ и други ппдобни. И щеше да е добре поне на един наръчник да беше попаднала. Но с нея проблема е най-малък.
        Рен-овете какви ще го дават? Останах с впечатление че е титла а не име. И като е кофти пич що не е Дарт например?

        Харесвам

         
    • Vale

      5 януари, 2016 at 22:44

      „… ама откровено ли ми обяснявате, че развитието на силите на Рей са такава драма?“

      Хубаво …., ако сравним Анакин, за чийто „бащата“ се счита Силата, с което се обяснява наличието на повече Midi-chlorians в кръвта му и от тази на Йода, или по – точно, Анакин (избраният да донесе баланс в силата) е с най – многото виждани в който и да е владеещ Силата до момента, ведно с неговото 10 и повече годишно обучение от Оби уан, с това което показа Рей няколко часа след като откри силата – Mind tricks, Force usage по – силен от този на Кайло спиращ проджектайл на бластер (и двамата използваха Силата за меча на Люк, но Рей победи) и др. илиза, че при Рей или и двамата родители са Силата :-)))))) хахах или ……….. наистина е малко to much

      Тук фантастиката ми дойде малко повече стил Disney… преминаха се едни граници и серията стана повече дестка приказка на Disney в която почти всичко е възможно отколкото епизод от сагата на Star Wars.

      Харесвам

       
  4. Sektor

    4 януари, 2016 at 12:11

    За мен филма беше голямо разочарование 😦 Искам да го гледам пак, но няма да го направя на кино. Ума ми не побира това как са решили да направят „римейк“ на стар уорс филм вместо да измислят нещо ново и оригинално. Може би не могат. Чудя се как в целия филм видяхме само един звезден разрушител и какъв беше този бунтовнически флот от 5 x-wing-а. Супер зле 😦 Сега ако решим да гледаме всички филми наведнъж ще трябва да гледаме епизод 4 два пъти. Тъпо.

    Харесвам

     
    • bat_Bedo

      4 януари, 2016 at 13:20

      Сега тука вече има обяснение и то е много просто. Ако си чел книгите за този период и преди него ще знаеш че войната се води на всякъде и всеки страда от недостиг на военна сила. Даже и империята. Което прави появата на новата звезда на смъртта необходимо но невъзможно. Още едно недуразумение във филма.
      А това че сцените с уинговете бяха с малко на брой кораби беше едно от най-смислените и в духа на оргоналните серии неща. Пилотчето малко по-черна нинжа излезе ама то и малки деца гледат ( дисни е все пак). Не пречи. Не и много.

      Liked by 1 person

       
  5. Skarhead

    4 януари, 2016 at 18:33

    Мен най смешно ми беше, че се спомена че има някаква нова република , дават ги за 4 секунди как тъпо гледат към небето, унищожиха 4 планети и хоп няма република вече 😀 😀

    Относно Рей има някаква теория, че е била в академията на Люк преди преди емо тийна да я унищожи, и Люк я е скрил на джаку, затова владее силата толкожа добре уж.

    Харесвам

     
    • Strangera

      4 януари, 2016 at 20:24

      Тя според lore-то е била на 5 като я оставят на Jakku, Ren e около 10-11 години по голям от нея, т.е. не е изключено. Което означава, че Ren е бил на около 16 като е унищожил академията… ако в действителност той го е направил де (не знам това дали е потвърдено). 😀

      Харесвам

       
  6. Иван

    4 януари, 2016 at 19:12

    Аз лично съм привърженик на оригиналната история на Star Wars. Тази част в никакъв случай не може да се определи като провал , просто е по-различна от гледна точка на историята. Не смятам Star Wars I , Star Wars II и Star Wars III да са нанесли щети ,както се изрази Strangera. Нуждата да се допълни един вид оригиналната история на Междузвездни войни беше неизбежна. А Джордж Лукас най-добре знае как да го направи. Може би Disney трябваше да включи Джордж в изграждането на сценария за новия филм ,но дано JJ не съсипе 8 и 9 част . Ще е жалко за ударното начало.

    Харесвам

     
  7. Strangera

    4 януари, 2016 at 20:39

    J.J. Abrams explains R2-D2’s closing scene in Star Wars: The Force Awakens http://www.ew.com/article/2015/12/20/jj-abrams-answers-burning-question-about-r2-d2-star-wars-force-awakens

    Харесвам

     
  8. Vale

    5 януари, 2016 at 1:52

    Харесвах режисурата на Лукас. Даваше по своему уникален, класен и благороднически Star Wars дух във всяка серия и определено нужната им самостоятелност, която да оправдае дългото чакане на феновете.

    Видно тази серия оставя прекалено много въпроси без отговор което и придава твърде уводен характер, като предполагам, че пълният й потенциал ще се разкрие с помощта на следващите серии, нооооо все пак, предвид, че ще се чака години за следващата… грррррр не искахме ли повече отговори , повече Star Wars (не, че някога ще кажем, че ни стига ).

    Относно недостатъци и слабости, че кой филма няма… всеки може да изброи по няколко дребни недомислици, които са го подразнили предвид големите очаквания които има към невероятната приключенска фантазия наречена Star Wars.

    И все пак, ако трябва да отчета нещото което ми липсваше в серията наред с твърде относителната й самостоятелност, това е липсата на красив бой с мечове, което е отличителен белег на всяка серия Star Wars досега.
    Да зная, че в серията е залегнало да няма и пукнат джедай с който да се сбиеш (освен Люк), но все пак … Люк можеше да покаже нещо за гладните фенове  дори и да не е срещу противник със силата . Цяла серия го търсим и чакаме да се появи за да видим как стои на скала и … толкоз. ОК де, ясно, че сцената говореше много, но все пак можеше и си беше редно да се даде още :-))))

    Между другото, отчитайки „боя“ с мечове между Кайло и Рей, който си беше чисто блъскане с пръчки на забавен кадър, вадя извода, че върховния злодей Сноук следва меч да не е хващал в ръка предвид това на което е научил малкото Вейдър внуче, което към момента безспорно е най – невсяващия респект злодей с сагата. Имаше една реклама на Фолксваген с едно дете с костюм на Вейдър, ей на това ми прилича Кайло. Когато Харисън Форд се изправи пред него не ви ли хрумна за момент версията Соло да му забърше един шамар, да го хване за ухото и да го заведе в къщи големият му злодей хаххахахаххахахах.
    Единствените зрелищни успехи на Кайло с меча бяха срещу един команден пулт и празният затворнически стол на Рея  … ееее ама това всеки го може, само дайте меч ))))

    Хубав е филма, но не ми е толкова Star Wars колкото тези на Лукас. Дано ми хареса повече след следващото гледане (че на 4д ефектите по – скоро ме разсейваха).

    Харесвам

     
  9. Skarhead

    5 януари, 2016 at 18:42

    Е в епизод 1-3( колкото и да ги мразите) си има достатъчно битки с мечове, че даже и Йода се бие 🙂

    В епизод 8 или 9 само да не убият Люк че …. айде Хан Соло ще го преглътна някак си, но ако убият Люк …

    Харесвам

     
    • Joro

      5 януари, 2016 at 19:08

      Рано или късно ще трябва и най-вероятно ще е в 9.

      Харесвам

       
  10. Strangera

    1 февруари, 2016 at 9:41

    Good – Gwendoline Christie’s Captain Phasma is returning for Star Wars: Episode VIII http://www.theverge.com/2016/1/31/10880664/captain-phasma-star-wars-episode-viii

    Харесвам

     

Вашият коментар

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.