Ъмм.. Излиза там човечето от EA и казва – в новото NFS ще можете да слизате от колата. И аз луууууу. И в следващият момемнт човечето почва да играе, и се оказва, че „слизането от колата“ представлява периодично натискане на един бутон по около 3 пъти. СКЪПИ EA – QTE-те не са слизане от колата!
Честно казано, от това което видях Need for Speed: The Run вече не е рейсинг игра, а интерактивен филм, като интерактивността се изчерпва с периодично натискане на бутони. И да, мисля че името Heavy Rain NFS e доста по удачно от NFS:The Run. Ще видим какво ще излезе накрая, защото преследванията изглеждаха ок… просто това тежко скриптиране леко ме плаши.
Ето геймплей от пресконференцията на EA за да добиете по ясна представа за какво иде реч:
GreeneRcHy
7 юни, 2011 at 2:28
Е това вече ми се струва прекалено -.-
ХаресвамХаресвам
asd
7 юни, 2011 at 9:50
А под скриптиране имаш в предвид че играта е като филм със сценарий или?
ХаресвамХаресвам
Strangera
7 юни, 2011 at 10:00
Имам предвид, че каквото и да правиш (както и да караш) стигаш до едно място… и там задължително те блъска камион. Т.е. активира се даден скрипт. И накрая, играта се превръща в интерактивен филм… в който „играем“ с едно копче. 😦
ХаресвамХаресвам
Spaskich
7 юни, 2011 at 10:39
Бих казал, че изглеждаше доста тъпо. Особено с онези нереални скокове по 20 метра и с претъркулване после.
ХаресвамХаресвам
gogo.7
7 юни, 2011 at 13:15
Мен пък ме изуми начина по който хеликоптера се опитваше да спре човечето. Бива ли да разрушиш половин град и да взривиш 100 коли барабар с невинните шофьори, само за да спреш някакъв нелегален състезател.
ХаресвамХаресвам
syndbg
7 юни, 2011 at 15:26
Според мен, играта ще бъде най-добрия NFS до момента, главно заради това, че предлага нещо по-различно от останалите рейсъри. Най-накрая има някакво разнообразие и се пак QTE в рейсър = eволюция 😀
ХаресвамХаресвам
Strangera
7 юни, 2011 at 15:34
Мене повече ми изглежда като даунгрейд… ма ще видим. 😉
ХаресвамХаресвам