RSS

Скот Милър не е доволен от филма Max Payne

21 окт.

Скот Милър, CEO на 3D Realms

Не знам, дали сте обърнали внимание, но през уикенда филмовата адаптация по играта Max Payne, успя да направи 18 милиона (в САЩ) и застана начело на БоксОфис класацията. Въпреки това, ревютата са преобладаващо негативни (моето също не изостава – клик), и предполагам, че през следващата седмица положението няма да е толкова розово за последната лента на Джон Мур.
За капак, един от големите хора, който заплюха филма, е не някой друг, а самият Скот Милър – CEO на 3D Realms (в интервю за EDGE).

Ако някой, случайно се чуди какво е общото на 3D Realms с Max Payne, получава шокиран поглед от мен, и напомняне, че през далечната 2001 година (когато всичко беше по различно) 3D Realms бяха продуценти на играта, Remedy Entertainment разработчик, а издател бяха God Games… Ех, какви времена бяха 🙂

Та, Скот Милър очевидно е фен на играта 🙂 и има какво да каже за филмовата адаптация (от тук нататък, има известно количество спойлери) 😉

Превода, както винаги е свободен 😀 Ако искате оригинала, горе има линк 😉

„Има няколко фундаментални пропуски в историята на филма, който ме накараха да клатя глава в недоумение“ казва Милър за Edge.

Например, казва той един от враговете на Макс Пейн, „дилъра“ Джак Лупино, е „ламерски убит, от един от второстепенните персонажи“, а игралите първата игра знаят, че Макс бастисва Лупино.
Милър пояснява, „…През цялото време ни се натрапва, че наркотика прави 1 от 100 човека, почти супер-човек. Въпреки това, Лупино въобще не демонстрира подобни способности. Трябваше да има буря от куршуми, за да го свалят… И разбира се, Макс трябваше да го довърши.“

Естествено Милър, хвърля и няколко лоши думи по адрес на персонажа на B.B. Hensley.

Голям пирон в ковчега обаче, е начина по-който се развива историята. Факт е, че ако не сте играли играта, няма как да знаете, че Макс Пейн, търси отмъщение за смъртта на семейството си.
Милър казва, „Голям проблем на филма, е че в действителност ние не знаем какво движи Макс, чак докато не видим сцената в която той си спомня, как се прибира в къщи и намира семейството си убито. В играта, тази сцена не случайно беше поставена още в самото начало!“

„Запазването на тази сцена, за към средата на филма е голям грешка, защото публиката трябва да бъде съпричастна с Макс, за да може да го хареса и разбере какво точно го движи напред.“

Съставено с матрЯли от 3D Realms „Bewildered“ by Max Payne Flick [edge-online]

Няма какво да се лъжем. Колкото повече го премислям, толкова по кофти ми става, защото започвам все повече да осъзнавъм какъв провал е филма 😦

 
1 коментар

Публикувано от на 21 октомври, 2008 в Филми, Games, Max Payne

 

Етикети: , , ,

Един отговор на “Скот Милър не е доволен от филма Max Payne

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

В момента коментирате, използвайки вашия профил WordPress.com. Излизане /  Промяна )

Google photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Google. Излизане /  Промяна )

Twitter picture

В момента коментирате, използвайки вашия профил Twitter. Излизане /  Промяна )

Facebook photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Facebook. Излизане /  Промяна )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

 
%d блогъра харесват това: