RSS

Първи детайли за Prey 2 [Без мулти; вдъхновена от Mirror’s Edge; отворен свят]

20 мар.

Очевидно броя на Game Reactor, за който стана на въпрос преди време, вече е излязъл и съответно Manager от neogaf.com беше така добър да обобщи детайлите публикувани вътре.

Ето какво научих от въпросният форум пост. 😉

– Главният герой, (който е и на корицата) ще се казва Killian Samuels. Въпросният е шериф и отговаря за транспортирането на някакъв затворник. Това е именно човека който стреляше в Live-Action трейлъра излязъл преди време:

– Първото ниво на играта съвпада със събитията от началото на оригиналният Prey, но вместо Tommy ще контролираме Killian;
– Human head казват, че ако първият Prey е била версията на Люк Скайуокър, то Prey 2 ще бъде историята на Боба Фет;
– Game Reactor казват, че Killian е гъвкав и подвижен като Faith от Mirror’s Edge. Ще можем да прескачаме височини, да висим на ръце от разни тръби, да балансираме по тесни повърхности, и да се катерим като котки по вертикални повърхности;
– Играта се разработва от 3 години;
– Проекта е бил рестартиран няколко пъти;
– Основната платформа е Xbox360, а PC и PS3 са второстепенните платформи;
– Графиката (според автора на темата) изглежда доста прилично (без да е най-впечатляващото нещо което е виждал), като стила наподобявал микс от Bioshock и Mass Effect. Припомням, че наскоро стана ясно, че Prey 2 няма да ползва id Tech 5, и най-вероятно става въпрос за id Tech 4.
– Продуцента на Prey 2 казва, че заглавието е „Силно вдъхновено от Mirror’s Edge, но и от Mass Effect, Riddick и Blade Runner“;
– Ще можем да използваме обкръжаващата ни среда. Споменават се големи зони в които ще можем да се промъкваме към враговете използвайки сенките;
– Играта НЯМА да има мултиплеър, или поддръжка на стереоскопично 3D, Kinect или Move;
– Продуцента на играта казва: „Кой би избрал мултиплеър режима на Prey 2 пред да речем Halo Reach? Вместо това предпочетохме да направим едно наистина добро сингъл плеър приключение;
– Играта ще има ОТВОРЕНА структура. „Отидете където искате, говорете с когото искате, изпълнявайте мисиите които искате“;
– GR: Подобрена Killzone-о подобна система за прикриване, битките изглеждат толкова гъвкави, че няма как мислите ви да не се върнат към Vanquish.
– Паркур моменти, когато бъдете преследвани от враговете;
– Ще можем да използваме събраните пари, за да ъпгрейдваме бронята, оръжията и уменията си. Споменава се умение което ще ни позволява да вдигаме враговете във въздуха;
– Human Head казват, че „всяка една зона в играта е сравнима с Assassin’s Creed 2″… каквото и да означава това. Иначе действието май ще се развива на някаква планета наречена Exodus. Пустинни нива, големи градове, „диви земи“ и зони с пещери;
– GR: Системата за движение от Mirror’s Edge, със свободата на Mass Effect и битките от Killzone 2;
– Различни видове муниции, оръжията ще могат да бъдат модифицирани/преправяни;
– Ще има DLC-та;
– Онези прословути портали който притеснително наподобяваха… женски първичен полов белез, ще се завърнат… но ще бъдат много по-малко, и логично ще изглеждат по друг начин. 😀

– GR: Loot системата изглежда подобно на тази в Boarderlands;
– Извънземните изглежда много човеко подобни, като изключим някой от крайниците им, и разбира се лицата им. Въпросните били много подобни на начина по който изглеждаха извънземните в Mass Effect както като външен вид, така и като броня/дрехи. Нищо общо с извънземните от Prey;
– Prey 2 ще излезе по някое време през 2012 г.

И горе долу това е. Първоначално, когато чух че няма да има мулти, тръгнах да се набирам на стола, но след това прочитайки изказванията, осъзнах, че Human Head ясно разбирайки, че нямат сили да се борят с големите в жанра, са се съсредоточили върху сингъла, което е добра новина… Все пак, какъв е смисъла да направиш мулти, което никой няма да играе, при положение, че с това време и ресурс можеш да направиш още по добро сингълплеър изживяване. Кефиме и факта, че HH не се притесняват да си признават открито, че са били вдъхновени от дадени заглавия на пазара. Не знам за вас, но аз с нетърпение, чакам да видя още неща за играта. 😉

 
2 коментара

Публикувано от на 20 март, 2011 в Games, Prey

 

Етикети: , , , , , , , , , , ,

2 отговора на “Първи детайли за Prey 2 [Без мулти; вдъхновена от Mirror’s Edge; отворен свят]

  1. humanitybg

    20 март, 2011 at 23:55

    Четеш такава информация от девелъпър и си мислиш „Господи, защо всички не са така?“… Дано направят нещо добро със сингъла! Надявам се и някво демо да пуснат да видим за кво иде реч 😀

    Харесвам

     
  2. cinemascrotum

    21 март, 2011 at 11:42

    Звучи доста добре, въпреки липсата на мулти. Да се надяваме, че няма да осерат нещата до пусковата дата.

    Харесвам

     

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

В момента коментирате, използвайки вашия профил WordPress.com. Излизане /  Промяна )

Google photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Google. Излизане /  Промяна )

Twitter picture

В момента коментирате, използвайки вашия профил Twitter. Излизане /  Промяна )

Facebook photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Facebook. Излизане /  Промяна )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

 
%d блогъра харесват това: