RSS

Visceral признаха, че PC версията на Dead Space 3 ще бъде гаден конзолен порт…

23 ян.

Ок де, Visceral Games не казаха точно това 😀 но предполагам, че заглавието ми няма де е много далеч от истината.

Всъщност Visceral Games са казали на games.on.net, че PC версията ще бъде директен порт от конзолните и събратя, само с няколко опции за настройка на графиката. Играта НЯМА да поддържа DirectX 11, НЯМА да има high-resolution текстури, и НЯМА да има допълнителни графични подобрения спрямо PS3 и Xbox 360 версията.

Дано поне да поддържа мишка и клавиатура…

DS3_Space4

Радостната новина е… че Visceral поне са откровени 🙂 а и гледайки системните изисквания (в Origin) изглежда, че играта най-вероятно ще може да тръгне и на мобилния Ви телефон:

WINDOWS XP (SP3), Vista (SP1) or WINDOWS 7;
2.8 GHz processor or equivalent;
1 GB RAM (XP), 2 GB RAM (Vista or Windows 7);
NVIDIA GeForce 6800, ATI X1600 Pro or better;
256MB Video Card and Shader Model 3.0 required* The latest version of DirectX 9.0c
At least 10GB of hard drive space for installation, plus additional space for saved games.

Което със сигурност е добра новина за определени хора…

И тъй като Visceral бяха откровени, аз също ще бъда откровен и с чиста съвест ще им призная, че вече нямам колебания дали да закупя играта или не \a.k.a. със сигурност няма да я закупя на day 1\. 😀

В други, не свързани с графиката новини, стана ясно, че освен кофти графика (трололо), Dead Space 3 ще предлага и… микротранзакции

Via. pcgamer.com

 
17 коментара

Публикувано от на 23 януари, 2013 в Dead Space, Games

 

Етикети: , , , ,

17 отговора на “Visceral признаха, че PC версията на Dead Space 3 ще бъде гаден конзолен порт…

  1. mage3

    23 януари, 2013 at 11:56

    Супер якото заглавие си сложил, браво Стрейнджър.

    Поне хората с достъпни машинки ще могат да я цъкат без проблем.

    Харесвам

     
  2. Valentin Slavov

    23 януари, 2013 at 12:00

    Да идва по-бързо новото поколение конзоли (макар и то да е със слаб хардуер), че ми омръзна да гледам квадрати…

    Харесвам

     
  3. Emil Djulianov

    23 януари, 2013 at 12:30

    Направо нямам думи, орезилиха поредицата ….

    Харесвам

     
    • Strangera

      23 януари, 2013 at 12:32

      Графиката не е най-важното нещо, а поредицата се „орезили“ когато спря да
      бъде страшна. 😀

      Харесвам

       
  4. Emil Djulianov

    23 януари, 2013 at 12:38

    Всъщност да прав си, и това също :\

    Харесвам

     
  5. synd

    23 януари, 2013 at 13:43

    Никой не е очаквал нещо по-различно от Visceral….. ~~~~

    Харесвам

     
  6. Emil Djulianov

    23 януари, 2013 at 14:16

    Synd тук не си прав. Бяха тръгнали добре, първата част беше суперска, втората г/д. и с 3-тата част вече развалиха цялата атмосфера. Аз лично преди да излезе каквато и да е била информация за играта имах надежди нещата да се оправят, но уви…

    Харесвам

     
    • synd

      23 януари, 2013 at 16:06

      Имах в предвид port-овете =)
      Иначе съм съгласен, че DS1 беше най-силна и DS2 също г/д.
      За DS3 – ще видим февруари

      Харесвам

       
  7. Red Master FFX

    23 януари, 2013 at 20:41

    От демото играта има много rpg елементи, има екшън, има босове, даже и хорър има ;]

    Харесвам

     
  8. nik0007

    24 януари, 2013 at 14:19

    Не знам, имам големи очаквания за третата част тъй като много се искефих на първите две, моля ви не ми убивайте ентусиазма 😀

    Харесвам

     
  9. mage3

    24 януари, 2013 at 16:38

    Мен първата много ме кефеше, но сърцето ми не издържаше на хоръра и съспенса и буквално получавах сърцебиение.

    Втората ми хареса повече, щото бяха намалили хоръра леко. Сега и третата се надявам да е поносима.

    Харесвам

     
    • imurdanliev

      25 януари, 2013 at 14:47

      Човече и аз бях така. Втората не съм я играл, но първата я играех на порции. Хем ме кефеше, хем не можех да я играя дълго, щото ми идваше много напрежението. Просто тоя герой заема половината екран, движи се като нас*ан (мудно) и като знаеш, че зад теб има някъде нещо търчиш първо с пълни сили напред, защото поне натам виждаш какво става. Едва след като се отдалечиш достатъчно имаш време да се обърнеш, да се прицелиш и да стреляш. Хоръра идва от това, че нямаш пълна видимост и като се обърнеш нанякъде и току от упор ти излезе някакво животно. Те пък имат гадния навик да се промъкват през шахти, стъкла и тн. така че повечето пъти да ти изскачат в непосредствена близост. Особено луди бяха нивата с липса на гравитация – там вразите могат да дебнат на 360 градуса. В резултат подскачаш като ненормален между различните стени и се надяваш да зърнеш, къде са гадовете, преди да са ти видяли сметката.

      Харесвам

       
  10. Miro

    24 януари, 2013 at 17:55

    „Дано поне да поддържа мишка и клавиатура…“ дано е по добре от DarkSoul 😀

    Харесвам

     
  11. Strangera

    29 януари, 2013 at 12:21

    Ахаха, тия продължават – Visceral doesn’t want Dead Space 3 to be better on PC http://www.eurogamer.net/articles/2013-01-29-visceral-doesnt-want-dead-space-3-to-be-better-on-pc

    Харесвам

     
    • synd

      29 януари, 2013 at 13:57

      „The fact that we’re allowing you to control the game with a mouse and keyboard immediately makes the game feel different,“
      Celebrate! Със сигурност ще имаме управление с мишка и клавиатура =D

      Харесвам

       

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

В момента коментирате, използвайки вашия профил WordPress.com. Излизане /  Промяна )

Google photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Google. Излизане /  Промяна )

Twitter picture

В момента коментирате, използвайки вашия профил Twitter. Излизане /  Промяна )

Facebook photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Facebook. Излизане /  Промяна )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

 
%d блогъра харесват това: