Advertisements
RSS
Видео

The Witcher 3: Wild Hunt – интервю и впечатления [Gamescom 2013]

30 Авг

По време на Gamescom имах удоволствието да присъствам на презентация на която CD Projekt RED показаха близо 40 минути геймплей от The Witcher 3: Wild Hunt. Впечатленията ми от видяното са по долу, но преди това интервюто ми с Mikołaj Szwed \Story and Quest Design Producer на играта\.

Сега за впечатленията ми – играта изглежда фантастично.
От една страна The Witcher 3 е доста близко до това което видяхме в The Witcher 2. От друга обаче света е много по голям и всичко е изпълнено с много, много АМА МНОГО повече детайли. Отделно имаме много нови (и по добри анимации), партикъл ефекти, филтри и прочие екстри правещи играта да изглежда наистина зашеметяващо. И да гледката към бушуващото море от върха на скалите наистина спира дъха.

Основния акцент в новата игра на CD Projekt RED е отворения свят. Помните размера на света на The Witcher 2? Е този в третата част е 35 пъти по голям. Според CD Projekt прекосяването на света от край до край (яздейки кон) ще отнема около 40 минути (няма страшно има fast travel), а най-високата точка в играта се намира на 1200 метра надморска височина. И за разлика от предишните игри тук, целия този свят е отворен от самото начало и играча може да ходи… на където поиска.

the-witcher-3 screenshot_14

Разбира се, един такъв огромен свят трябва да бъде изпълнен с много неща за правене иначе би бил безсмислен. Тук на помощ идват тоновете малки и по големи сайдкуестове които играта ще предостави. CD Projekt заявиха, че играта ще има около 100 часа геймплей като 50 от тях са отделени на мейн куеста, а всички останали са свързани със сайд куестове.

the-witcher-3 screenshot_5

По време на презентацията, ни бяха показани няколко от тези „отвличащи вниманието“ занимания. Докато яздеше към мейн куеста, Гералд се натъкна на някаква къща обградена от бандити опитващи се да направят лоши неща на собственика и. Разбира се, тук играча може да избере какво да направи и ако прецени въобще да не се занимава със ситуацията. CD Projekt обаче обещаха, че евентуалното Ви решение ще има някакво отражение (колкото и малко да е то) върху играта на по късен етап. Нещо което винаги е било особено яко в поредицата.

След това, докато яздеше към куеста си, управляващия играча се спря да разгледа някакви развалини. Там се натъкнахме на това симпатично чудовище:
The Witcher 3_screenshot_1
Между другото една от атаките на въпросното вкарва Гералд (и чудовището) в някакво друго измерение \подобно на това от The Eternal Battle куеста във втората игра\. Та в края на битката звяра избяга което пък е началото на друг сайд куест – ако играча реши може да продължи да го преследва.

След това презентацията продължи в посока на мейн куеста – пристигнахме в селце, говорихме с някакъв човек (на този етап диалог системата изглежда идентична с Witcher 2). След разговора получихме следващата си дестинация, но преди да продължим разбрахме, че в гората близо до селото се е случил инцидент. Тук играча отново може да реши – да си следва мейн куеста или да отиде да види какво се случва.

Разбира се, ние отидохме да разгледахме и намерихме човек паднал жертва на някакво чудовище и множество хора спорещи по въпроса какво трябва да се прави в случая. Младите в селото твърдяха, че чудовището трябва да бъде убито, докато старейшините бяха на мнение, че то не трябва да бъде закачано и т.н. Разбира се, Гералд предложи услугите си и тръгна навътре в гората за да научи повече за чудовището (и да може да определи колко ще им струва решаването на този проблем). Тук CD Projekt RED ни демонстрираха обновения „Witcher Sense“ и системата за „ловуване на чудовища“ която ще доста важна част от играта. В общи линии, в Witcher 3 имаме нещо подобно на „Detective Mode“-а в новите Batman игри, Survival Instinct системата в Tomb Raider, Instinct Mode-а в последния Hitman и т.н. Посредством него Гералд намира различни следи от чудовището които му помагат да идентифицира точно с какво си има работа.
the-witcher-3_screenshot_2
Нещата които играча намира се попълват в дневника на Вещера, където има нещо като енциклопедия на чудовищата. След като установихме точно срещу какво си имаме работа, играча се върна в селцето където имаше избор дали да отиде да говори с предводителя на младите искащи смъртта на чудовището или със старейшините на селото. Ние избрахме да се срещнем с младите, и да се споразумеем за цената. Важния акцент беше, че според Гералд този звяр е свързан с някой от селото който трябва да бъде премахнат преди да можем да убием звяра (иначе въпросния просто ще се прероди след определено време). Предводителя на младите беше убеден, че чудовището е свързано с някой от старейшините и ни даде зелена светлина да действам. Последва кратка разходка в селото отново използвайки „Witcher Sense“ и търсейки факти базирайки се на написаното в енциклопедията. Оказа се, че звяра не е свързан със старейшините а с едно момиче в селото, което беше приятелка на предводителя на младежите. Върнахме се при отворкото и му разказахме за какво става въпрос. Той от своя страна взе решение, че ще се погрижи за премахването на девойката докато ние убием чудовището. След това Гералд се върна в гората, където трябваше да унищожи едни определени тотеми които чудовището използва за да контролира гората. Разбира се по пътя срещнахме съпротива варираща от корени на дървета изчакащи от земята до глутници вълци искащи да ни „закусят“.
the-witcher-3 screenshot_13
В крайна сметка тотемите бяха унищожение и след кратка битка Гералд успя да победи и чудовището. Готиното беше, че веднага след като го убихме гората започна да се променя визуално, защото тъмната сила която я беше покрила вече не беше там.

След това се върнахме в града за да си приберем наградата, само за да открием, че нещата не са се развили точно както очаквахме. Освен момичето с което чудовището беше свързано, младежите бяха решили, че е добра идея да избият и старейшините, съответно гледката не беше никак приятна. Гералд избра да си вземе наградата и да продължи по пътя си, като след това имахме кратък епилог (подобен на това как се разказваха по малките истории в предишната игра), в които ни беше обяснено, че радостта в селцето е била кратка защото в последствие там се е случило еди какво си… Цялото нещо остави поне в мен онова познато чувство от The Witcher 2, че все пак макар ние да не бяхме директно виновни за съдбата на селцето, нашите решения от части доведоха до това. Което е дооооооооста яко, защото все пак Вещера никога не е бил до добро/лошо, правилно/грешно а по скоро в сивата зона някъде по средата.

CD Projekt RED между другото споменаха (без да навлизат в детайли), че бойната система на играта е подобрена спрямо Witcher 2 и това което видяхме наистина изглеждаше гладко и естествено. Нямаше неловки прекъсвания, ровене в менюта и т.н. Всичко от към битки изглеждаше както трябва, почти като в екшън игра, което е добре. Иначе самата игра вървеше на PC, като останах с впечатление, че човека я управляваше с Xbox контролер.

Подобно на предишната игра, трите посоки в които ще може да развивате героя си са Swordsman, Mage и Alchemist. Относно магиите Гералд отново ще може да използва 5 различни знака, като всеки от тях ще има 2 различни режима.

the-witcher-3 screenshot_7

Сред другите интересни неща които бяха споменати е динамичната икономика в света на играта. Например рибата по крайбрежието е значително по евтина от рибата в градовете, така че ако решите можете да правите пари купувайки риба от рибарите и продавайки я в града.

the-witcher-3 screenshot_4

Предполагам, че в някакъв бъдещ етап CD Projekt RED ще публикуват видео с геймплея от презентацията а до тогава ще трябва да ми повярвате – за сега играта изглежда СТРАХОТНО. Реално погледнато, на този етап единственото което според мен би могло да ги спъне, е да не успеят да напълнят този гигантски отворен свят с достатъчно живот (света е ОГРОМЕН), но от друга страна ако някой може да го направи – това са именно CD Projekt RED.

Важното е, че тук няма място за съмнение – проекта е нечовешки амбициозен, и крайния резултат (стига да бъде реализиран така както го планират) ще бъде nerdgasm за всички RPG фенове. Не знам за вас, но за мен The Witcher 3: Wild Hunt най-очакваното заглавие за 2014-та.

Advertisements
 
4 Коментари

Posted by на 30 август, 2013 in На четири очи, Games, The Witcher

 

Етикети: , , , , , , , , ,

4 responses to “The Witcher 3: Wild Hunt – интервю и впечатления [Gamescom 2013]

  1. synd

    2 септември, 2013 at 23:57

    Мега яката статия! Тук ми трябва rating 10/5 !
    И малко пиратски gameplay 😀
    http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=665521
    Must… not … fap…. CANT

    Like

     

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Промяна )

w

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

 
%d bloggers like this: