RSS

Razer Blade

27 авг.

„Въййй“, както казват по краищата на България, из които се разхождам в момента! Днес, по време на PAX Prime, Razer разкриха какво се крие зад сайта им „PC GAMING IS NOT DEAD„.
Още в началото на матрЯла искам да уточня, че не съм съгласен, че ТОВА е бъдещето на PC гейминга и не, това не е нещото, което би могло да „съживи“ тъй любимата ми платформа… но определено е нещо чудовищно яко.

Тъ, оставяйки настрана „фактологическата неточност“ от по-горе, нека да насочим поглед към острието на… остриетата, а именно Razer Blade!

Да, това е лаптоп. И да, Razer го наричат „The World’s First True Gaming Laptop“, което, разбира се, не е съвсем вярно, но трябва да призная, че гледната им точка, в случая, е доста правилна. 😀 Нека първо да чуем какво има да ни казва Min-Liang Tan, после ще анализираме:

Тъъъ, Razer Blade. Аз лично го определям като Alienware + MacBook, поръсен с Razer Flavor.
Резултатът е, че каквото и да си говорим, и не зависимо дали харесвате Razer или не, трябва да признаете, че машината изглежда оусъм и за това, което предлага е… покъртително компактна.

Под капака нещата също са доста сериозни:
• Intel® Core i7-2640M процесор с базова честота 2.8 GHz и възможност за „турбо“ под формата на 3.5 GHz;
• 8GB, 1333 MHz DDR3 памет;
• NVIDIA GT 555M с 2GB GDDR5.

Което трябва да е напълно достатъчно за безпроблемното цъкане на всичко налично на пазара към момента на излизането му, на мах и на Full HD. Иначе самото лаптоБче разполага с 17.3” FULL HD \1920×1080\ LED backlit дисплейченценце.

Другият уникален момент е зоната около тъчпада (който между другото е разположен в дясно, а не по средата). Въпросната зона е подобна на това, което можете да видите в Star Wars: The Old Republic клавиатурата на Razer.
Самият тъч пад е LCD панел, който поддържа два режима. Ако си го ползвате като тъч пад… той е просто чувствителен тъч пад. Ако към Razer Blade има включена мишка, обаче на него се появява различна информация според това какво играете (и какво сте си сетнали да се показва). Над пада има зона от два реда по 5 бутона, базирани на концептуалният модел Razer Switchblade. Въпросните са доста яки, защото се променят според това какво циклите и съответно визуализират умения, оръжия и прочие екстри, според играта.

Освен това, лаптопа може да се похвали с всички стандартни екстри, които може да очаквате от една модерна гейм машина.

HDMI, USB 3.0, Gigabit Ethernet, 802.11 b/g/n WiFi, че дори и Bluetooth 3.0 (пълните тех. спецификации в края на поста). Като малък недостатък мога да изтъкна, че освен 1-то USB 3.0 лаптоба има само още 2 USB 2-ки, но това се преживява лесно.
Добра новина е, че Razer Blade се възползва от Optimus технологията на NVIDIA, което ще рече, че освен GT 555M, лаптопа има и вградена видео карта, която рОботи, когато правите някакви не особено графично тежки действия, с цел пестене на 60Wh-та батерия. Когато имате нужда от повече графична мощ, Optimus-а автоматично превключва към GT 555M без да трябва Вие да правите каквото и да е. (МОррррр пауъъъъъъъъъъър!)

С други думи – имаме доста мощен 17 инчов, супер тънък лаптоп с много приятен дизайн и Switchblade UI-то. Което е супер! Ако приемем, че всичко ще работи както трябва дори да не бях фен на Razer, ако си търсех гейминг лаптоп, Razer Blade определено щеше да се нареди в челните места на списъка ми. Обачеееееее… Razer Blade се очаква в САЩ през Q4 2011. Тоест за Европа датата едва ли ще е по-рано от Q1 2012. Освен това, идва и проблема с цената. За САЩ въпросната е $2800… което за ЕU най-вероятно ще се трансферира в нещо от порядъка на 2800 евро, което си е около, акхъм, 5 500 лева. Което звучи доста зловещо…, но реално погледнато (да ме прощават троловете) не е чак толкова много за такъв тип машина. За справка, преди малко си „сглобих“ Alienware-че с горе долу сходни параметри и цената ми беше $2419. Само дето, там размера е доста по-различен 😀 и нямам Switchblade UI. Тоест, ценообразуването ми се струва доста резонно.

Заключението? За сега радва, и то много. Разбира се, тепърва трябва да се види как ще работят нещата на практика, а ако Razer се забавят много с пускането… част от компонентите ще станат морално остарели. 😉 Но да се надяваме, че поради естеството на продукта, този път „Остриетата“ ще спазят сроковете. 😉

И те така. Само времето ще покаже до колко Razer Blade ще бъде успешен продукт и дали Razer ще успеят да се наложат като алтернатива на Alienware-ите. Докато чакаме – razerzone.com/blade

Ето и пълните спецификации на машината:

Processor
• Intel® Core i7-2640M processor
• Dual core – 64Bit
• CPU: 2.8 GHz/ 3.5 GHz (Base/ Turbo)

Chipset
• Intel® Mobile Express Series 6 PCH “Cougar Point” chipset

Memory
• 8GB of 1333 MHz DDR3 memory

Display
• 17.3” (Diagonal), 16:9 ratio, 1920×1080 LED backlit

Graphics and Video
• Integrated Graphics for mobile mode
• Next generation NVIDIA™ discrete GPU (GT 555M) with 2GB dedicated GDDR5
and Optimus Technology
• Built-in HD webcam

Storage
• 320GB 7200rpm SATA

Connections and Expansions
• HDMI connector
• 1 x USB 3.0
• 2 x USB 2.0 (always on power)
• 3.5mm audio microphone/headphone combo jack
• Gigabit Ethernet port

Battery
• Integrated 60Wh battery

Communications
• Wi-Fi wireless networking 802.11 b/g/n compatible
• Bluetooth 3.0

Size and weight
Width: 16.81 inch (42.7 cm)
Depth: 10.90 inches (27.7 cm)
Height: 0.88 inches (2.24 cm)
Weight: ~6.9 pounds (3.16 kg)

 
117 коментара

Публикувано от на 27 август, 2011 в Превю, Хардуеър, Games, Razer

 

Етикети: , , ,

117 отговора на “Razer Blade

  1. Белев's avatar

    Белев

    27 август, 2011 at 0:17

    Идва и очевидният въпрос. Каква ще е температурата, която ще се поддържа при повече от 5-10 минути игра и къде аджеба е разположено охлаждането? :]

    Харесвам

     
    • razerfanzerik's avatar

      razerfanzerik

      27 август, 2011 at 0:22

       
    • Strangera's avatar

      Strangera

      27 август, 2011 at 0:30

      Определено не е било лесна задача, но със сигурност не е невъзможна… а и за 3 години разработка все си мисля, че са го измислили. 😉 Но да, това определено е един от интересните техническите аспекти. 😉

      @razerfanzerik – най-много ме кефи да го гледам на снимки до елиънуерчето. 😀

      Харесвам

       
      • razerfanzerik's avatar

        razerfanzerik

        27 август, 2011 at 0:45

        No one has put so much power and performance in such a thin and portable form factor.Via Twitter.
        P.S Радва и при това доста но цената в Бг ще е..

        Харесвам

         
        • razerfanzerik's avatar

          razerfanzerik

          27 август, 2011 at 0:50

          Could we have brought down the price of the Razer Blade? Absolutely – if we made it thicker, heavier and without the new Switchblade interface. But that’s the whole problem with the PC industry today, everyone wants it cheaper and no one wants to innovate anymore. The Razer Blade is the absolute thinnest and lightest performance 17″ laptop in the world.
          От Facebook-a на Мин.!

          Харесвам

           
        • Белев's avatar

          Белев

          27 август, 2011 at 1:05

          @razerfanzerik
          Галерията на Engagdet с нищо не ми помогна. Идва с две решетки отдолу и по 1 от всяка страна. Но това не значи, че ще има 4 или дори 2 перки вътре. „Гейминг“ лаптопи има от години, единственият им минус е, че стоят на температура от 60+ градуса. Теглото никога не съм го смятал за голям проблем. При няколко седмици лоша поддръжка и интензивна игра всичко отвътре започва да се топи и дори да го накиснеш в паста лаптопа ще умре съвсем скоро.

          @Strangera
          Хората ги планират такива лаптопи от десетина години вече. :]

          Като цяло смятам, че Razer са на прага на голям успех с The Blade. Плюсовете са очевидни и са изброени в статията. Като човек, който е отгледан да вижда само лошите неща обаче не мога да не спомена грандиозната сума пари за такова устройство и сравнително малкия хард диск (въпреки, че 7200 е добра новост за лаптоп). Все си мисля, както спомена един друг човечец в един друг сайт, че SSD би отивало много повече на Острието. Особено поради факта, че има 320GB SSD от доста време насам. Да не говорим, че 320 далеч не са много в днешно време. Всички четохме за RAGE и някои фенове знаят колко е инсталацията на игри като WoW + всички експанди и предстоящият SW:ToR. Но проблема може да се преглътне.

          Като цяло, въпреки критиките, които отнесох за статията си за SC2 периферията, все още смятам, че в много случаи Razer си заслужават репутацията. Но от тях честно казано не виждам толкова иновация, колкото „вградихме всичко ново и модерно в един обект и го продаваме за сумата, която смятаме е честна и конкурентна“. Това е същата философия, която ползват Apple и както може да се види и двете компании прогресират много успешно. С The Blade смятам, че трябва да изчакаме и да чуем какво смятат експертите в тази среда (като теб Марто) преди да правим предварителни заключения. Въпреки това съм съвсем леко скептичен, основно заради двата фактора: цена и неспоменатото охлаждане (което е ключовата точка при гейминг лаптопите).

          Харесвам

           
          • razerfanzerik's avatar

            razerfanzerik

            27 август, 2011 at 1:25

            @minliangtan “..we spent a lot of time on the thermal engineering…“
            Все пак този лаптоп излезе преди часове, неможе да ти да разяснят всичко за 10 секунди…!
            При това ако не се лъжа,това е Прототип все още не е пуснат в продажба за
            и няма да скоро особено по нашите територий за да ти КАЖАТ какви температури
            ще подържа за 5-10мин или 1 час още повече какви са вентилаторите или колко са още на първия ден..!

            Харесвам

             
            • Белев's avatar

              Белев

              27 август, 2011 at 1:30

              Ъм, разбирам напълно. Но искат да пуснат лаптопа до около 2 месеца. В такъв случай – да, искам да знам каква температура ще поддържа още от днес. :]
              Все пак за да могат да си го купят, предполагам, че хората ще трябва да спестяват от рано, а за това ще са им нужни и определни спецификации. Като например температурата. ^^

              Харесвам

               
              • razerfanzerik's avatar

                razerfanzerik

                27 август, 2011 at 1:45

                Ми свържи се с Razer и питаи и питаи и….
                Facebook: https://www.facebook.com/razer
                Razer Ceo’s Facebook: https://www.facebook.com/minliangtan
                Co-Founder and President of Razer’s Facebook: https://www.facebook.com/RazerguyRobertKrakoff
                Twitter: http://twitter.com/#!/CultOfRazer
                Razer Ceo’s Twitter: http://twitter.com/#!/minliangtan

                Харесвам

                 
              • Strangera's avatar

                Strangera

                27 август, 2011 at 11:21

                За изчакването на изказванията на експертите определено съм съгласен. Не случайно горе съм написал „Ако приемем, че всичко ще работи както трябва“, защото всички знаем, че понякога „теорията и практиката“ се различават. 😀 Та като го пуснат, ще ги видим как ще са нещата с температурите.

                Цената не мисля, че е проблема… за пазарите на които продукта може да бъде успешен. За нашите части от вселената е ясно, че това са много пари, а и надали някой смята, че може да продаде повече от… 10 наоколо. 😀

                Харесвам

                 
  2. някъв коментатор's avatar

    някъв коментатор

    27 август, 2011 at 0:25

    Значи този боклук се криел зад готиното интро „pc gaming is not dead“? Това си е направо гавра с PC геймърите 😀

    BEST SHIT EVER!!!!!!! FUCK RAZER !!!!!!!!!
    FFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

    Харесвам

     
    • shashka's avatar

      shashka

      27 август, 2011 at 1:04

      Мнооого правилно го е написал тоя 🙂

      Харесвам

       
  3. shashka's avatar

    shashka

    27 август, 2011 at 1:01

    Изглежда впечетляващо. Но все пак живеем в България, и при тази цена само снимки ще гледаме…
    Но с интерес ще следя за ревюта, много ми е интересно как се охлажда.

    Харесвам

     
  4. Dimitar Dimitrov's avatar

    Dimitar Dimitrov

    27 август, 2011 at 1:02

    Respect the trollz 🙂 Както и да е, тролове, които не могат да си защитят приказките, винаги ще има. Днес Razer за пореден път доказаха, че са хората, които внасят революция в почти всичко, с което се захващат… по подобие на Apple 🙂 А успехът на двете компании говори само едно – тази стратегия РАБОТИ.

    А цената на Blade – да, за обикновения, стандартне геймър е висока, само дето този продукт се цели в друга аудитория и има коренно различна цел – да тества пазара, поне за начало 🙂

    И аз се интересувам от 2 важни неща – колко му издържа батерийката и колко грее (щото моя HP Probook с Core i5 и някакво ATI е голема печка) 🙂

    Иначе мое лично предположение – бръсначите ще го пуснат преди коледните празници 😉 Това е стандартна практика в САЩ от години.

    Харесвам

     
  5. Jimi's avatar

    Jimi

    27 август, 2011 at 1:17

    Marto da ne si nqkude okolo Yambol? Tuk stabilno si vuikame 😀

    PS: Spanish laptop ftl.

    Харесвам

     
  6. Ebi Simaikata's avatar

    Ebi Simaikata

    27 август, 2011 at 2:13

    Сериозно вие идиоти ли сте(барабар с стрейнджъра)?! Във впросното видео, Разор (до това ще ви доведе новата им машина) Ви разправят, как бъдщето на гейминга не са затворените платформи и тн. И накрая ви предлагат ЗАТВОРЕНА ПЛАТФОРМА – лаптоп?! Драги олигофрени, разберете че не това е РС гейминг. Знам че е трудно подобно на Марто да не лапате к*ра на рейзър, но на вас не ви дават безплатни продукти на фирмата. Браво на оплютия потребител „някакъ коментар“, май си от малкото хора с акъл ароунд хиър(както би казал на дразнещият си псевдо-латинско български, логопефичната катастрога подържаща този блог).

    Харесвам

     
    • Strangera's avatar

      Strangera

      27 август, 2011 at 10:57

      Всеки има право на мнение, но „араунд хиър“ спазването на добрият тон е нещо на което се държи. 😉 За това любезно ще помоля NitrousX да спазва това дребно изискване, или любезно ще го помоля да „напусне“ дразнещеят блог. 😉

      Харесвам

       
      • NitrousX - снощен и гузен's avatar

        NitrousX - снощен и гузен

        27 август, 2011 at 11:43

        Охххх сори много човек, по принцип не съм някакъв злобар или трол-идиот ама вчера алкохола не ми прости, пък и се бях ядосал за някакви простотии… Абе селската изцепка ис селска изцепка, така че пак извинявай.

        Сега трезвеният ми конструктивен коментар:
        Почуствах се доста разочарован вчера от „великото“ разкритие на Рейзър. До последно следях таймера, следкато свърши сайта буквално се срина за около 2 минути, и накрая ни поднесоха въпросната „революция“.

        Не ме разбирайте погрешно, лаптопа сигурно е звяр, но както казвам и в горния си коментар(който се надявам не сте прочели :), във въпросното видео няколко минути се обясняват предимствата на РС-то като платформа спрямо гонзолите, едно от основните които е „отворена платформа“ и накрая се оказва че просто си промотират затворената платформа – лаптоп. Сега ако някой ще ме попита, „ми ти к’во очакваше бе пън?!“ – ами не знам но определено не продукт който да е в пряко противоречие с (супер епичната) рекламната кампания която го промотира!

        Хубаво е че още 1 компания стъпва на пазара на гейминг лаптопите и че на тези устройства все повече им се обръща внимание(а за човек като мен който постоянно пътува, е доста добре да може да си гейми свестно навсякъде), но ако основния selling-point на който залагат тези пичове е „скивайте само колко е тънък!“ – е сори! Като си прибера лаптопа в чантата, все ми е тая колко е тънък взима място колкото чантата така или иначе. Плюс това малко или много (по-скоро много) пада и durability-то на машината (особено в частите на механичните свързвания шаси-монитор), гледам сравнението с лаптопите на Ябълката и се сещам за злощастния ден ,в който един колега бутна своя от бюрото си и машината се превърна в конструктор Лего.

        Екрана-тъч пад който е взаимстван от Суйчблейд определено е стъпка в правилната посока! Но би било още по-яко ако чрез някакъв допълнителен софтуер например, може не само да си откопираш част от UI както е примера с LoL, а директно да заместиш нещо от екрана и да го хвърлиш там, така че да имаш примерно по-голямо зрително пространство на монитора.

        Абе като цяло е радостно че подобна сериозна фирма влиза на този пазар (от конкуренцията печели най-вече крайния потребител), но определено рекламната кампания беше не на място (и като гледам teh feed в Twitter не само аз смятам така).

        Харесвам

         
        • Strangera's avatar

          Strangera

          27 август, 2011 at 12:14

          Мдам. В този ред на мисли обаче, kotaku изтъкнаха интересна гледна точка според която бъдещето на PC гейминга би следвало да е именно затворена и стандартизирана платформа. Все пак всички знаем, че основен плюс при кашона да речем, е че като си вземеш коя да е игра знаеш, че тя ще ти върви перфектно (освен ако не е разработка на M$). Съответно ако разработчиците имат един праг с който да се съобразяват, това би могло да промени нещата. Аз разбира се не съм съвсем съгласен с тази теория (особено ако идва на тази цена) и съм сигурен, че не това е била концепцията на Razer, но гледната точка определено е интересна… 😀

          Харесвам

           
  7. Az's avatar

    Az

    27 август, 2011 at 9:18

    РС гейминга не е умрял…купете си лаптоп за 2800$
    Отделно, че лаптопа може да е със добри параметри, но съвсем не ми изглежда като нещо революционно, а за по-малко пари може да си вземеш по-добър настолен компютър.
    Смях!

    Харесвам

     
    • Strangera's avatar

      Strangera

      27 август, 2011 at 10:59

      ВИНАГИ е можело да си вземеш нещо по-добро като настолно PC, спрямо който и да е геймърски лаптоп. 😉 За това спор никога не е имало. Ако искаш лапТоб, плащаш повече – съдба. 😉

      Харесвам

       
  8. synd's avatar

    syndbg

    27 август, 2011 at 10:51

    Видео картата GT555m си е пълна греда. Не знам защо се опитвате да я хвалите 😀
    По-голяма част от игрите на 2010/2011 ще си вървят само на medium настройки, а да не говорим за бъдещите. Все пак за $2800 бих искал да ми върви всичко на макс и най-важното да ИГРАЯ, а не да зяпам десния LCD край на лаптопа ( макар че ако не се лъжа само Toshiba и още малко компании, които са си платили, могат да си наричат преносимите компютри лаптопи )
    И се пак Alienware vs Razer няма нужда от сравнение. Alienware е компания на Dell, а Dell са гиганти, но ако и това не е достатъчно убедително, тогава си сглобете една примерна конфигурация на Alienware M18x и сравнете с Razer Blade. Разбира се, че M18x е пъти по-добър, а да не говоря за това до колко може да се персонализира.
    Поне аз не очаквах нищо добро от Razer и то си беше пределно ясно, че ще изтърсят някаква смесица от съвсем достъпни технологии в един продукт и ще го нарекат … революция

    Харесвам

     
  9. shymi's avatar

    shymi

    27 август, 2011 at 11:05

    Нищо, нищо, ама абсолютно нищо не са уцелили или постигнали Razer с това. Голяма работа, че са измислили една идея по-тънък гейминг лаптоп. Но – и това е огромно но – нито процесорът е четириядрен или с повече ядра, нито дисплеят е 3D, а и по дяволите на пазара се намират лаптопи, които имат два хардиска свързани в райд масив и от там производителността може да скочи доста. Какво искам да кажа – това си е чисто лаптопче и единствената по-сериозна иновация в него е Switchblade технологията и по-компактния дизайн. Това е…

    Харесвам

     
  10. Peter Trollyneux's avatar

    Peter Trollyneux

    27 август, 2011 at 11:43

    EPIC:

    Харесвам

     
  11. ROZAY's avatar

    ROZAY

    27 август, 2011 at 11:49

    За 5500лева ще си сглобя машина със и7 2600К на 5гхз и двечки суперклокнати “приводнени“ 580-ки.Хващам бас, че тоя лаптоп няма да може да подкарва доста от новите игри на максимални настройки при 1920х1020!!!Едва ли някой хардкор геймър които има 5g’z ще си вземе такъв лаптоп, а не брутална настолна машина със “само“ двечки от най-мощните едночипови карти на планетата.Сега друг е въпроса за мобилността…

    Харесвам

     
    • Strangera's avatar

      Strangera

      27 август, 2011 at 12:06

      Не разбирам защо хората продължават да обсъждат това каква настолна машина може да си купиш за тези пари. Това би следвало да е пределно ясно за всички. Смисъл ако нямаш нужда от лаптоп, но все пак избереш да си купиш „Геймърски такъв“ вместо ултра мега епик настолна машина… еми да олигофрен си. 😀

      Въпроса е, че някой хора наистина имат нужда от лаптоБ и освен това са зли геймъри 😀 съответно за тях има геймърски лаптоБи 😀

      Georgi Georgiev го беше написал ясно в предишният пост – уча в чужбина, якото ми PC събира прах в къщи защото нямаше как да си го взема. При него подобна машина (стига да може да си я позволи) 😀 би била WIN.

      Харесвам

       
      • NitrousX's avatar

        NitrousX

        27 август, 2011 at 12:33

        Проблема е че хората в случая гледат на компютъра като на тостер. За какво да си купя аз по-тънък и удобен тостер, като големия у нас е с 55% по-евтин и прави същите филии. Тоест хората не разбират от какво се оправдава тази висока цена, при условие че машината ще вади производителност подобна на тази на настолна конфигурация с няколко хилядарки по-евтина например.

        Както доста хора отбелязаха горе лаптопа не е просто „компютър да си го нося наляво-надясно“, поне не когато говорим за това какво представляват чарковете на единия и на другия. Причината И ДО ДЕН ДНЕШЕН, поради която лаптопите все още не могат да настигнат домашните РС-та като производителност, и са по-скъпи е най-вече охлаждане. За справка погледнете само колко ви е голяма кутията на десктоп конфигурацията, и с какви размери е средностатистическия ноутбуук. Моя се хваща над 6 пъти в кутията на РС-то ми. А сега преценете кое от двете има възможност да отдава повече топлина (джокера на Къци – това с по-голяма повърхност и свободен обем в него).

        Моля обърнете внимание, тук въпроса не опира просто до „ами дай да му наблъскам едно водно олаждане и готоо“. С цел да се постигне по-голяма производителност при по-ниски градуси (което ми напомня за вчера вечерта… nvm) пари, време и енергия не се инвестират само в охладителните технологии, а и в самата архитекутра на компонентите (процесор, видео карта и тн.) т.е. една видеокарта за ноутбуук е доста по-различна от видеото в настолната конфигурация. Ако подценявам някой сори – просто ми се е налагало да обяснявам на 1 колега близо 30 мин. защо просто не може да си сложи RAM-та от десктоп РС-то в лаптопа.

        Харесвам

         
  12. funkydonkey's avatar

    funkydonkey

    27 август, 2011 at 12:21

    http://laptop.bg/laptops-lenovo-Ideapad_Y570-lenovo_ideapad_y570_59303899
    Рейзъра ми се струва лекинко overpriced.

    Харесвам

     
    • NitrousX's avatar

      NitrousX

      27 август, 2011 at 12:40

      Отчитай че малко или много си плащаш и за марката. Сега ще ме извиняваш но за лаптопите сдьелани в село Леново и горен или долен Асер (аз съм горд собственик на един), да ги сравянваш чисто като „престиж“ с Рейзър или Ейлънуеър е смешно.

      И на Ябълката и на Сони са overpriced конфигурациите, но въпросните фирми правят само high-end конфигурации, докато леновци (или леновчани не съм сигурен) произвеждат всевъзможно прахосъбирачки.

      Харесвам

       
      • FunkyDonky's avatar

        FunkyDonky

        27 август, 2011 at 17:43

        Lenovo купиха IBM преди известно време. Рейзър до сега не са сглабяли машини.А и не разбирам какъв престив увеличава цената 3 пъти….

        Харесвам

         
        • NitrousX's avatar

          NitrousX

          27 август, 2011 at 19:05

          Ако още един път я чуя тази глупост ще откача сериозно! Леново купиха (по правилно е да кажем откупиха) определена (не особенно голяма) PC дивизия от IBM, по-точно ThinkPad subdivision-a и лиценза за тези ноутбуци! Най-малкото като общи приходи IBM е близо пет пъти по-печеливша от Леново( 99 към 21 милярда долара годишно) за обща стойност на компаниите да не говорим.

          Та следкато оточнихме кой какво е купил, виж един Sony Vaio колко струва, и го сравни по цена с лаптоп на любимите ти китайци със сходни параметри. И когато излезе Vaio-то въпреки че беше първия ноутбук на Sony пак беше със същата космическа цена.

          Харесвам

           

Вашият отговор на Peter Trollyneux Отказ

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.