RSS

The Vanishing of Ethan Carter

07 февр.

Миналата есен Adrian Chmielarz (един от основателите на People Can Fly) напусна компанията (заедно с Andrzej Poznanski и Michal Kosieradzki) и създаде „The Astronauts“. Вчера, „Астронавтите“ разкриха заглавието по което работят – The Vanishing of Ethan Carter.

The Vanishing of Ethan Carter

Сюжета на „The Vanishing of Ethan Carter“ е вдъхновен от странните фантастични и страховит истории от началото на 20 век, и ще ни постави в ролята на детектив със свръхестествени способности, който може да вижда какво се е случило на места на които е имало някаква фатална случка.
В играта, протагониста ни ще разследва отвличането на младо момче. Разследването ще ни отведе до красива планинска местност, в която ще се натъкнем на силно обезобразеното тялото на един от похитителите. Използвайки свръхестествените си способности и модерни детективски инструменти героя ни ще трябва да разкрие мистерията зад пътеката от трупове в долината, някаква мистична сила владееща над местността и съдбата на отвлеченото момче.

Това което „The Astronauts“ казват, и което определено събуди интереса ми за играта е, че The Vanishing of Ethan Carter е игра „която трябва да се играе нощем, докато сте сам и със слушалки“ a.k.a НЯМАМ ТЪРПЕНИЕ!

Заглавието се задвижва от Unreal Engine 3 и се очаква за PC по някое време тази година. Играта ще набляга на интригуваща история с акцент над изследването и намирането на неща. Повече за The Vanishing на theAstronauts.com, а ето и първия тийзър на заглавието:

PS: Играта е малко, независимо инди заглавие а не AAA блокбъстър проект.
PS 2: Тук GI имат интересно интервю с Adrian Chmielarz, в което въпросния разказва за първите игри които е създал и различните жанрове през които е преминал.

 
3 коментара

Публикувано от на 7 февруари, 2013 в Games

 

Етикети: , , , ,

3 отговора на “The Vanishing of Ethan Carter

  1. Strangera

    23 април, 2013 at 14:28

    Adrian Chmielarz on Bulletstorm 2 ideas, Gears of War: Judgment changes and why he left People Can Fly http://www.eurogamer.net/articles/2013-04-23-adrian-chmielarz-on-bulletstorm-2-ideas-gears-of-war-judgment-changes-and-why-he-left-people-can-fly

    Харесвам

     
  2. Strangera

    21 май, 2014 at 18:40

     

Вашият отговор на Strangera Отказ

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.